1/28/2012

...Βραβεια ..και πολλες δημιουργιες..

Καλησπεριζω της γειτονιες..καλε κοριτσια τι γινεται..των Βραβειων..πω πω!!!!τι ομορφο συναισθημα..νοιωθεις χαρα, ευχαριστηση..νασται καλα φιλες μου..♥♥την Elliexirium..♥♥την GeorginArt..♥♥Purpleleath..♥♥και την Μαμα Κουκουβαγια Βερα..που μου χαρισαν το βραβειο..θελω να πω κατι προτου παιξουμε..οι Καινουργιες φιλες μας που τις γνωριζουμε τωρα..σιγα σιγα..κανουν φανταστικες δουλειες..πολυ ομορφα εργα..σας καλωσοριζουμε ..καλη συνεχεια..και πολες πολλες ομορφες δημιουργιες ..Παμε τωρα να παιξουμε....

        ♥♥1..Name your favorite song=Σ.Ροκος..εμεινα εδω για να μην σου λειψει τιποτα..
        ♥♥2..Νame your favorite deseert=φρουτα με μελι και κανελα..
        ♥♥3..What ticks me off=η αδιαφορια...
        ♥♥4..When i'm urset=..θελω να ειμαι μονη μου για να λεω  την μοναδικη αγαπημενη δικια μου  βρισια ..δεν θα σας την πω...
        ♥♥5..Whats'your fayorite ret..σκυλος..
        ♥♥6..Black white=ασπρο...
        ♥♥7..Biggest fear..τα χω δει ολα...
        ♥♥8..Everyday attitude=πρωτα ο Θεος να ξημερωνει τη μερα..και ολα αυτα που κανουμε σχεδον  ολοι μας...
       ♥♥9..What is perfection=η ηρεμια του μυαλου..για να μπορει μετα το σωμα να  δαμασει   την ψυχη..
       ♥♥10..Cuitly pleasure..εδω γελαμε..εχω πιασει την Μαρια..δηλαδη  εμενα.. να  το κανω το εγκλημα...και να μου ζηταω συγνωμη..
               οι 7 Σκεψεις..
       ♥♥..η Σκεψη ειναι  η αλυσιδα του μυαλου..πιστευω οταν σκεφτομαι με καταλαβαινουν τα δικα μου ατομα..πρεπει να εισαι πολυ καλος ηθοποιος του μυαλου για να ξεφυγεις..θελω η σκεψη να ειναι τοσο καθαρη για να μπορει ο αλλος να μ'ακολουθησει..στην πορεια καταλαβα οτι τελικα μενω μονη μου..ταξηδευω με τις σκεψεις..αλλα σταματαω εκει..♥♥νασται καλα φιλες μου..καλη Κυριακη να χουμε...να περνατε καλα...πολλα φιλια.......καλε  που πατε....δεν θεται να σας δειξω τι εκανα...σας εκανα διαφορα..δυο συνθεσεις..με πρωταγωνιστρια την Πριγκιπεσσα μου..και  παλια πραγματα..vintage....καλο βραδυ..και προχωραμε..μην ξεχνιομαστε..τα Συρταρια της Ρενας..πολλα φιλια...νασται καλα που  περνατε απο το λημερι μου...καλη Κυριακη......φιλια..
                                                               








                               εδω σας  δειχνω το κουτακι που ηταν μια μασκα για μαλια..

                                          εδω ειναι το καπακι..απ'εξω...
                                         εδω απο μεσα......
                                              και εδω απο την μεσα την μερια στο καπακι....                                                    
                                                                           

31 σχόλια:

  1. ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ????ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
    ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΣΑΙ ΥΛΙΚΑ????ΑΝ ΘΕΣ ΜΟΥ ΛΕΣ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρίααααα!!!! Ανυπομονώ να τα δω από κοντά!!!! Θεϊκά όλα ψυχή μου!!! Σε φιλώ!!! Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΣΥΓΚΡΑΤΗΤΗ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου είναι όλα τέλεια...αριστουργήματα μιας άλλης εποχής... Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω τις κορνίζες σου! Πολύ ιδιαίτερες! Μπράβο, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και για όλα τα ωραία πράγματα που μας εδειξες πάλι.Καλό σου βράδυ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είσαι υπέροχη, γράφεις υπέροχα, δημιουργείς υπέροχα! Όπως λένε και στα ιταλικά... Stupenda!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα μπράβο, είναι λίγο γι' αυτές τις υπέροχες δημιουργίες, σου αξίζουν πολλά, δίκαια έλαβες το βραβείο αυτό. Να 'σαι καλά, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά πήρες φόρα και δε σταματάς. Τι έκανες πάλι. Από το τίποτα έβγαλες υπέροχες δημιουργίες. Απίστευτη όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σιγά που δε θα περάσουμε απ' το λημέρι σου!!!!
    Εσύ, παιδί μου, είσαι χείμαρρος, είσαι έμπνευση, έχεις τρέλα, πώς το λένε.... Συγχαρητήρια για το βραβείο... κι' εις ανώτερα!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. WOW ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρια μου, καλοριζικο το βραβειο σου!!!!!
    Τι αριστουργηματα εφτιαξες παλι!!!!! Πανεμορφα ολα!!!!!!!
    Εισαι καταπληκτικη!!!!!! Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια! Μαρια μου!η αναρτηση σου με αγγιξε πραγματικα πολυ τα λογια σου αληθινα οι δημιουργιες με πολυ συναισθημα να εχεις ενα υπεροχο απογευμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεγεια το βραβειο,οσο για τις κατασκευες σου ειναι ολες υπεροχες και ρομαντικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Μαράκι μου!!!!Τα λόγια σου να ξέρεις πάντα με αγγίζουν!!!οι συνθέσεις μοναδικές!!!!κάθομαι τις χαζεύω και σε θαυμάζω!!!!καλή σου εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο'ΤΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΣ ΟΛΑ!!!!!
    ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΒΙΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΜΑΡΩΝΩ!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γειά το βραβείο σου!!!Μαρία μου, θαυμάζω ό,τι φτιάχνεις!!!είναι πανέμορφα!!φιλάκια καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρια είσαι καλλιτέχνης!!Πολύ όμορφα και με ρομαντικό στυλ τα όσα εφτιαξες!Να είσαι καλά και πάντα τόσο δημιουργική!!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ αυτά τα συρτάρια! Μα πουθενά να μη βρίσκω....! Ότι κάνει είναι πανέμορφο! Αλλά μια παρατήρηση.. μα τί γλυκό είναι αυτό;! Μπράβο Μαράκι! Μάκάρι όλοι να σκεφτόμασταν τα φρούτα όταν ακούγαμε γλυκο!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ότι κάνεις εννοώ... όχι ότι κάνει....! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλεια Μαράκι!!!!!όλα μαρεσουν τοσο μα τοσο πολύ!!!!!!εισαι καταπληκική σε οτι φτιάχνεις!!!!μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!ΜΠΡΑΒΟ!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΑΚΟΜΗ!!ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΓΙΆΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ!!ΣΕΎΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΣΟΥ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχα όλα Μαρία μου αλλά με αυτό που ξετρελάθηκα είναι με το κουτάκι ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό... Τι θαύματα έκανες πάλι? ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΕΝΤΕΛΩΣ!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΔΗΛΩΝΩ ΟΠΑΔΟΣ ΣΟΥ ....ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΛΕ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΟΥΜΕ ΧΑΧΑΧΑ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαράκι μου γλυκό, τα έργα σου χάνουν στις φωτογραφίες!!!από κοντά είναι μαγικά!!! πέρνα από το blog μου να δεις που σου τα έχω στολισμένα!!!Η πριγκίπισσά σου είναι φανταστική!!!πανέμορφη!! θέλουμε ένα μάθημα για τα συρτάρια , δυσκολευόμαστε!!!φιλάκια και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Maria, i can only guess how beautiful your home must be adorned with all of these amazing and unique pieces. Whatever you touch turns into a thing of outstanding beauty.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή